Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż radzę, żebyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oszacuje fazę choroby i skieruje do właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Typowe leczenie odbywa się przede wszystkim przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i otyłości. Z owoców bardzo najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zapytać też dietetyka o adekwatną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa fatalnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i żenujących sytuacji między wami, również w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, abyś oprócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieg albo siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek ma obecnie trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio